Manhattan Tights

 
Jag fick en så fin Påskpresent igår!
PÅ Lias dag kom Roger med händerna bak ryggen.
BLUNDA!
Åh vad fick jag i mina händer? Som jag suktat efter dessa tights sedan dom kom ut. Sen låg dom i min hand! Dom är UTAN TVEKAN dom snyggaste tightsen jag ägt. Dom är Fräziga Deluxe minst sagt.
Sen är dom så bekväma. Känns inte som om man har något åtsittande på sig alls då jag kan känna mig lite kvävd i tights. Därav jag har windpants ibland beroende på humör och min dagsform. Ja så är väll alla. Man klär sig efter hur man mår. Gör jag i alla fall.
Dessa är TOP OF THE ROCK Tights och invigdes såklart idag vid Axel och fys passet.
Min PT och till lika Sambo har lagt om träningen nu. Intensiva styrkepass med lägre vikt och minst 20 min hård fys/cardio efter styrkan. Vi får hoppas att det kan hända något kul nu. Känner att det ger resultat att vara duktig med kost och träning men nu behöver jag en spurt och dessa tights ska nog hjälpa och krydda på lite extra på det. You know me Älskling, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0