we call It fika

Idag HAR JAG smakat den godaste kladdakakan ever sockerfri!
Krispig i kanterna och rinnig i mitten. Till detta lättglass vanilj. Väl värda efter våra pass för dagen och för extra mys. Han är så finurlig.

Maris Fitness Center

Nere på KOS besökte vi Gymmet första förmiddagen.
Jag får ge bra betyg till detta.
Stort och luftigt. Måhända att pricken över iet är att det känns som att träna ute och inte som i Sverige med gym som känns stängda.

Vi besökte gymmet en gång. Planen var att köra styrka eller fys var dag men tiden där nere omprioriterade vi för det fanns så mycket vi ville se.
Sen rusade tiden men ett pass styrka på gym fick vi till.
Blev ju annan styrka om man tänker rent kraftmässigt. Då pratar jag om att manövrera ATV och hålla fast sig på vattenscooter. Massa cardio i form av plask i havet och pool och några simtag. Jag plurrade till det rejält när vi körde scootern ju och hajskräcken infann sig på två röda. Jösses så skraj jag blev. Jag är en liten Skeppare. Jag har en förkärlek för havet och skepp. Men samtidigt en skräck för djupet. För i djupet vet man inte riktigt vad som gömmer sig. Tänk en stor Vithaj. Huvva det fick  jag upp i mitt huvud när jag utförde min fulaste simning någonsin till vattenscootern. Snabbt gick det dock.

Idag kör vi på hemmaplan och RYGG står på schemat: HURRAAA!! Vi avslutar med spinngen som jag hookat Min R på nu.

Catmode

Idag var det tungt att lämna dom små. Storebror tar det lätt. Men lillebror märker jag att det är inget vidare kul att släppa mamma. Han hade sin luvtröja på Förskolan i sin låda där han har sina hemlisar (där dom lägger pyssel och teckningar). Han tog den ur lådan och sade:
- Här mamma, ta med den hem.
Jag undrar så om han kunde läsa mig? Att jag tänkte precis som honom. Jag brukar spara något plagg som han använt under veckan och sniffa på. Ingen som ser detta. Men ja det gör jag. Idag grät jag när jag körde från Förskolan. Kommer aldrig vänja mig vid att vara varannan vecka mamma. Jag är mamma 24/7 men ser inte dom 24/7.

Jag drack lite kaffe väl hemma. Funderade lite. Snart går vi in i Oktober. Sen somnade jag. Vaknade till någon gång men drog täcket över huvudet. Valde att ligga till strax efter 12. Sen var jag ute i över en timme och traskade. Sena September bjöd på värme. Gröt i sängen väl hemma.
Jag har donat med garderober och fixat någon matlåda.
Humöret började vända så smått.
När R kom hem så åts det och sen drog vi till Gymmet. Känns som en evighet sedan vi var där tillsammans. Både styrka och fys och nu ska det dra igång igen på allvar. Sen hur jag väljer att lägga upp framtida planer får vi se. Jag vill just nu bara kura ner med en massa katter och lyssna på deras: purr.

Så mycket kärlek runt ett bord

Qoute of Sunday

There'll be dangers along the way... firstly mermaids, zombies... Blackbeard.

Bilden: Kos och morgon på balkongen.

Häng

& bara mys. Två filmer innan vi visade oss ute. Väl då en lång promenad. Solen gassade och Lias cyklade.

äpple

Äppelmånad och jag älskar krispiga äpplen. Denna frukt är god i alla former. Som mos, riven, varm och som den är. I paj och på gröt. Till allt. Mums!

till Mamma

En present från liten Lias. Innehållet var en "kamera". Han känner sin mor. En som han gjort med sin kompis och jag bara smälter.

bananaaaaaaa

If you love banana? Eat it!

minsann

för vem?

SNART Rosa Månad. Idag köpte jag mitt Rosa band och den första Rosa prylen för denna gången.

till dig

Du vackra pojk och din bror vill jag bara nu.

Aye

Bilden: Från vår första kväll på KOS och i lobbyn. Mätta och nöjda och stannade för gos och beundran av den fina interiören innan vi tassade "hem" hand i hand.

Grilla fisk

Tid med Familj och kolla HIF träning. Jag fick se Stjärnan Henke Larsson coacha A laget! Som en stallet.  Nej jag var tyst och tittade bara.

Kvällen spenderades med Rs bror med Familj och fin grillning av fin firre. Jag hade bakat en lyckas annanaspaj till dessert.

Hej Sverige

Bilden: Flygplasten på KOS som är två tollar hög men charmigt tycker jag. Att sitta som en " whatever här sitter jag i en trappa på golvet" Hakuna Matata style.
Resan blev lång. Transfer hämtade oss vid hotellet 20:45 grekisk tid och en halvtimme senare var vi på flygplatsen. En väntan men kaffe och glass i en trappa. Vi lyfte innan midnatt och jag mådde lite halvskumt. Att flyga tycker jag är intensivt och spännande. Jag är inte rädd. Vilket kan låta galet men jag fascineras av det. Dock bara när jag själv flyger inte när någon jag håller av flyger då är jag alltid nervös. Men mig själv är jag aldrig rädd om på det viset.
Jag valde att direkt efter start försöka sova.
- Jag mår inget vidare. Jag mår illa.
Fåordig och det märkte R som tyckte jag skulle försöka sova. Sova bort mitt illamående och det gjorde jag. Somnade.
Vaknade med ett ryck av att Kabinpersonalen pratar med mig. Taxfree prylar skulle betalas och jag hoppar till, fumlar upp kortet, betalar och somnar om i en lika lustig ställning igen.
Vi vaknar båda innan vi ska landa.
Vi ser ett regnigt Landvetter. Pölar stora som ja. För stora. Ha ha ha. Men VI VAR HEMMA i Sverige.
Om jag frös? Oj oj oj.
Ombyte och sedan två ½ timme på Landvetter mitt i natten. Blev massa kaffe och frukostfralla deluxe. Vi festade till på Morotskaka mitt i natten med innan bussen tog oss till Centralstationen i Göteborg. Oj vad jag frös nu. Ingen värme att sitta där och vänta i en timme. DET var inget vidare.
Jag avskyr att frysa. Så väl på bussen åh lite värme och intill MIN R. Slumrade lite. Sen väl framme i H borg stadsbuss HEM. Åh väl hemma en säng. Och inte vem som helst som väntade på oss: SANTOS!
Lurviga vän som han saknat. Och vi honom.

Sista Timmarna

På denna vackra ö.
Bildbomb var dag!

Idag behövde vi verkligen en dag vid poolen och en stunds lugn. Den där ATVn gör ju att man vill och önskar köra och se allt det där man sett på bild bara. Så glad att vi besökte dessa platser. Men lite poolhäng är ett måste med.
Vi kände även att införskaffning av diverse souvenirer och presenter som vi hade kvar att skaffa skulle göras idag. Vi tog bussen in till KOS stad och hittade saker till dom små där hemma. Nu saknade jag dom så enormt mycket. Vi lunchade på Bruscetta och njöt av KOS stad en stund.
Eftersom vi lämnat vårt hotellrum vid lunch så hade vi inget rum att fräscha upp oss på. Dock erbjöds att hyra ett rum i en halvtimme för att få duscha av sig. Vi hade bokat det och när vi kände oss lite fräschare spenderade vi sista timmarna på Kipriotis Resort på Mondo. Vi beställde in pizzan och samma som från den kvällen vi hämtade pizza här. Så gott och sedan tog vi våra väskor och hoppade på transfer bussen mot Flyplatsen och mot en resa hem. There and back again kan man säga...

Pirates in Liminionas and Paradise Beach

Idag tog vi våra nya ATV mot två destinationer.
Jag önskade så gärna att få återbesöka Liminionas för att kunna få ta dom där bilderna som blev förlorade av mitt missöde. För att få en fin stund där och bara få se denna vackra plats igen.
Sagt och gjort. Piratvibbarna fick jag igen gånger två. För efter att vi besökt Liminionas körde vi en liten bit bort och där finns Paradise beach. Här parkerade vi längre dock.
Väl framme skålade vi i Skumpa som vi hade med oss.
Jag gick upp och beställde mat från restaurangen ,och tog med ner till stranden. Vi avnjöt maten i solstolarna och skålade i goda Daquiris. Massa bad och sol här och en strand man hade mer än gärna hängt på var dag. Dessa två stränder är något av det finaste mina gröna skådat.

Skeppare såg Hippokrates

WOW vilken dag! Tänk så många ögonblick som fångats på bild idag. Var bild säger något och jag kan inte sluta titta på dom.
Vi började faktiskt dagen med att spendera tid vid poolen. Har vi ju inte gjort alls mer än lite första dagen.
Poolen och området runt om är så fint. Kipriotis Maris är väl rekommenderat måste jag säga. Det är som en egen liten BY här. Så mysigt.

Sen svidade vi om och tog bussen in till KOS stad på eftermiddagen. Lite stadspuls ville vi ha och lite kultur som vi ville uppleva.
Vi strosade runt och besökte Hippokrates Träd. Det sägs att han planterade detta träd. Jag har aldrig tidigare sett något liknande träd. Såg ut som ett stort Bonzaiträd. Mycket det trädet har sett och tänk så väl fotograferat träd. Vi såg ruiner och köpte salt & peppar kar i butiken intill Trädet.
Vi gick längs med hamnen och tittade på skeppen. Åt glass och började fundera på vad dom där hemma ska få. Vi hittade ett armband i läder med ankare på så detta köpte vi och trädde på direkt.
Senare på kvällen efter införskaffande av en annan ATV (nej vi kunde inte låta bli) hittade vi en restaurang vid havet som Apollo tipsade om.

Denna restaurangen låg även den precis vid havet. En fiskrestaurang. På denna lilla gatan nära hamnen låg flera restauranger med just fisk som specialitet. Denna hade fått bra betyg så vi sniffade upp den.
Vi beställde in lite vitt och förrätt i form av vitlöksbröd såklart.
Till huvudrätt blev det för mig Pasta med Jätteräkor och R valde samma fast med Risotto.
En liten dessert med säsongens frukt och äkta vaniljglass smaskade vi på.
Det var vår första trerätters och maten var så god. Det enda som kunde varit bättre är ju portionerna. Men det brukar ju vara så att dyrare än mindre mat men desto finare mat. Dock äter ju R inga små portioner så han fick av min.
Vi gick sedan vidare efter samtal med katten som tassade runt som på så många andra restauranger i detta land. Vi hade tanken att gå ut och känna på Utelivet på KOS. Detta är ju vad denna ön varit så känd för och när jag berättade för nära kära och vänner att vi skulle just hit så var det något av det första jag fick höra: partyön. Dock är inte KOS party party ö längre mer än någon annan ö. Vi hamnade på en partygatan bara så vips men annars inget större party här inte. Vi gick dock vidare. Hittade en annan mysig bar längre bort och här spenderade vi småtimmarna. Drack kaffe gjorde vi båda och jag fick den Absolut finaste och mest välsmakande Strawberry Daquiri någonsin. Lite chibba och bröd och sedan somnade vi gott när vi kom tillbaka till vårt rum.

Liminionas & Asklepieion

Vi startade dagen med den omåttligt goda frukosten och sedan styrde vi kosan mot...Det första sjukhuset som byggts.

Den lilla grekiska ön Kos har lockat besökare i mer än 2 500 år. I dag kommer miljontals turister hit för att njuta av solen, stränderna och havet. Förr kom man hit för att besöka Asklepieion – världens första sjukhus.

Någon gång omkring 500 f Kr byggdes det första templet på platsen för en helig källa. Då dyrkade man grekiska Apollo här. Men så småningom byggde man ett sjukhus och man började istället dyrka läkekonstens gud Asklepios.

År 460 f Kr föddes öns mest berömda person, Hippokrates. Han kallas ofta för läkekonstens fader och under hans ledning blev Asklepieion en av de viktigaste platserna i Medelhavet.

Av fler än 300 tempel där man dyrkade Asklepios var det på Kos allra heligast.

Patienterna som kom hit fick sova i särskilda rum och beroende på diagnos fick de genomgå olika typer av bad- eller vattenterapi. Men man genomförde också operationer och arkeologerna har hittat massor av kirurgiska instrument vid utgrävningar här i Asklepieion.

I dag återstår bara ruiner av det som en gång i tiden var ett myller av byggnader. Här fanns en viktig läkarskola, badhus, fontäner, tempel och en skattkammare.

Byggnaderna uppfördes på tre terrasser som förbands med tre stora imponerande trappor.

På den översta terrassen fanns det heligaste området i hela Asklepieion, en lund med stora cypresser. När den romerske befälhavaren Turullius lät fälla träd för att bygga skepp så dröjde det bara några månader innan den romerske kejsaren Augustus lät föra honom tillbaka till Asklepieion – där han halshöggs för brottet.

Storhetstiden för Asklepieion började omkring år 400 f Kr och pågick tills en kraftig jordbävning år 26 e Kr. Under den här tiden höll man till och med egna OS-liknande spel med tävlingar i både sport och musik.

År 551 drabbades Kos av en mycket kraftig jordbävning då alla de kvarvarande byggnaderna i Asklepieion förstördes. Platsen föll i glömska och det var inte förrän 1902 som den tyske arkeologen Rudolf Herzog återupptäckte Asklepieion.

Källa: Mikael Jägerbrand

Det var en upplevelse att få se dom gamla ruinerna. Det var så varmt så efter ett tag längtade vi efter bad. Vi styrde kosan vidare mot Liminionas. Ni vet jag såg en bild innan vi åkte ner till KOS. Kunde inte komma på vilken strand på KOS denna bilden var tagen från. Men R klurade ut det och idag for vi dit.

Det var verkligen som att komma till en pirat ö. Som på film. Jag blev hänförd.

Vi badade solade och åt på restaurangen som låg på berget som omslöt lagunen. Vattnet var helt kristallklart och det var liv i vattnet. Små fiskar och andra krabater.

Denna kvällen blev efter omständigheter hämtad mat och avnjöts på balkongen. Vi kunde blicka ut över kusten medans vi åt.

ZIA

Så var Vi här. ZIA under kvällen.
Vi lyckades få ett fint bord, och avnjuta underbar mat.
Det tog en stund att köra hit men med god marginal denna gången. Vi lyckades hitta den restaurangen som rekommenderades.
På menyn valde vi: Bröd från ugnen med tzatsiki och Kalamari.
Jag valde en favorit: Mousakka och R Grillat i massor.
Vi skålade i vitt.
Solnedgången var vacker som alla solnedgångar.
Sedan strosade vi i ZIA en stund. Kikade runt och shoppade vår första gemensamma inredningspryl. En varsamt handgjord skål. Den kan vi ha vårt kvällsgotte i är tanken.
Lite kattprat i affären och även här en liten katt som fick vår uppmärksamhet.

Kalimera

Morgonvy och vi kunde se Bodrum från vår balkong samt "vår kust".

Stranden som pratades om.
PARADISE BEACH!
Detta var verkligen en paradis strand. Men mer än det. EN IDYLL. Mer än en strand. Det var som ett litet paradishak. Naturen var så underbart vacker.
Vattnet så klart och solsäng precis vid havet så man kunde doppa tassarna.
Ovanför stranden låg ett utmärkt "Mat och dryck med vackraste utsikten har allt Place".
Jag önskade en Strawberry Daquiri och fick en. Den avnjöts på stranden.
Sol bad och ännu mer sol. Men vi var försiktiga och oljan användes flitigt. Min R är fartknasig och tycker att Vattenscooter är lajbans. Han insisterade på att jag skulle hyra en och han en. Min magkänsla gav mig onda aningar. Jag har en kärlek för havet men inte för djupet och vad som finns där nere. En båt är en dröm men en scooter. Mja.
Vi hyrde en och jag var nervös. Blev dock ännu mer när han satte sprätt på den. Jösses som jag klamrade mig fast som en rädd hare. Flög som en Lovikka vante och klamrade mig fast desto mer. Jag skulle prova. Det gjorde jag men detta var inte min grej. Jag är glad att jag provade dock. Vi stannade till och scootern är ju hal. Lyckades hamna för mycket åt det ena hållet och plums. Min enda tanke när jag tittade upp mot vattenytan var en sak. Sen hörde jag Hajen filmmusiken i huvudet. Snacka om att jag plaskade snabbt upp. Lite småpanik. Och det var väldigt skönt att känna stranden under fötterna sedan. Åh jag ville kyssa stranden.
Vi avnjöt den en lång stund och sedan avslutade vi vår utflykt med maten med den vackraste utsikten över stranden.

Tiganaki

En frukostbuffé utan dess like. Hur prisvärt var inte detta? Där fanns verkligen allt och jag höll på att tappa hakan av valmöjlighet. Man kunde välja att vara hypernyttig samtidigt som jag även kunde välja att äta helt Clean. Jag valde mestadels båda. Jag blev stormförtjust i "Plain omelett" och ja som det låter men inte ändå. Vet inte hur dom gjorde dessa omelettknyten. Dessa små små korvar blev jag med stormförtjust i. Smakade som kycklingkorv. Juice var dag! Åh vad gott! Att kunna gå och plocka och avnjuta i fint sällskap med underbar utsikt. Bara det liksom!

Så idag efter en hujedamej frukost hämtade vi vår Fräziga ATV. Vi hade innan vi åkte ner några saker vi ville se. Denna stranden var ett pitstop på to do list.

TIGANAKI Beach heter den. Det brummades till och det lovades vackert vatten. Om det var? Åh ja.
 Till bådas stora förtjusning.
Där hyrde vi varsin sunbed och gottade ner. Vi var tvungna att känna på havet. Solade en stund innan vi sedan plaskade i. Så vackert. Här hängde vi i tre timmar. Skålade i Bacardi Breezer och banan till fika. Vi lyssnade på musik med lilla minihögtalare som varit en klippa hela sommaren.
Den roliga glassbilen tutade och fruktbilen kom.
sen?
And a whole lot of cats.

Det skulle blivit en solnedgång i ZIA men vi fastnade i Askepilon och alla katter. Vi insåg på väg till ZIA att vi inte skulle hinna innan solen gick ner. För det går fort. Vi körde inom Askepilon. Skulle bara kika ju. Hipokrates trädgård ligger här samt det första sjukhuset som byggdes. Men såklart är allt stängt. Vi vet dock vart vi ska köra sedan när vi väl ska dit så det är ju bra. Tänkte vi och vad såg jag? En hord av katter. SÅ MÅNGA och omöjligt att fånga detta på bild för dom var överallt. Den känslan när en massa av dessa vackra lurviga varelser kommer springandes mot en med svansarna i vädret. Åh så fina dom är. Yrväder som vi båda är körde vi till närmaste Matbutik, och köpte kattmat. Sen tillbaka igen för att mata. Där var vi under arbete ett tag med att utfodra och en lokalbo kom med mat under tiden vi var där. Kändes lite bättre då för just två små var vid väldigt dålig hälsa och detta hade han med uppmärksammat. Djuren ska med ha ett bra liv.
Nu var det dags att hitta en mysigt ställe att äta på. Vi körde mot KOS stad och i utkanten hittade vi en mysig restaurang. Havet precis inpå och man kunde höra vågorna.

IDAG VAR DET 1 ÅR SEDAN jag avslutade min Strålbehandling. För ett år sedan låg jag hemma i soffan och tackade för att det var över. Jag var så rädd. Orolig. Har min behandling hjälpt? Ett år senare är jag här i en trygg famn som gör mer för min än vad jag tror att jag förstår.
Jag vann något så fint: LIVET

3 månsnurrrrrr

Idag vaknar man med Havet som utsikt.
Äter en frukost buffé utan dess like.
Gymmar och svettas. Här är väldigt fuktigt idag. Men åh vad jag älskar denna värmen, atmosfären och dofterna.

Vi har solat badat och avnjutit en buffé på Restaurangen här på Kipriotis Maris som verkligen är ett hotell och område som förtjänar cred. Maten är ljuvlig och man kan välja att både unna sig det lilla extra samtidigt som man kan vara hypernyttig. Jag vi har hittat på bus. Eller vi har haft en liten sedvanlig otur. Utlåsta på balkong tokigt men skrattat åt det.
Hand i hand ska vi fortsätta avnjuta vår kväll. Idag skålar vi för att det var 3 månader sedan vi träffades på riktigt. Yiamas ! ! !

på väg och i luft

En stor del av att resa är ju själva resan. Färden mot målet.
Vi valde en bussresa mot Göteborg och sedan ytterligare en mot Landvetter. Jag har aldrig rest från Landvetter så en ny flygplats att besöka och utforska.
Buss resan gick snabbt och bekvämt. Väl framme på Landvetter rusade tiden. Vi hann med en kaffe på Max och sedan lämna av vårt bagage. Genom säkerhetskontrollen och klart att jag piper. Min hårklämma fick plockas av och jag flinade.
Vi avnjöt en och ja måste varit den godaste surdegsbaguetten jag stoppat i min mun tillsammans med en BAMSEKAFFE för det vet jag att just detta kaffet kommer jag (kaffetant nr 1) inte få på en vecka.
Jag blev eld och lågor när jag såg vårt plan.
Boarding done och lyxplats. Matsäck införskaffade vi på Pressbyrån och sockerchock deluxe.
Vi avnjöt en solnedgång uppe bland molnen. Jag brukar njuta av att flyga. Har aldrig haft någon lång flygresa dock så 3 ½ timme borde man kunna spendera på ett bra sätt. Spelades Yatzy och lyssnade på musik åt choklad och var spända på allt som komma skall...

take Off day

MOT KOS!

Bling Bling på Flygplats

lashes

Liten sömn gjord och fransar klara.
Känner mig som en ny människa med påfyllda fransar. Vill varmt rekommendera Maria här i stan. För info och kontakt tilk henne lämna ett pip efter dig.
R har varit på viktigt möte, och Lias har fått hänga på oss idag. Var minut är viktig med barnen nu. Ted kommer med bussen och fick faktiskt missa Fritidsgården idag minsann. Han tycker så mycket om att vara där.

Många att fira

Oj så många födelsedagar det är just nu. Det bara trillar in.
Veckan fortskrider, och timmarna rusar.
Idag hämtades kidsen efter sömnen. En natt kvar sen tar jag microsömn för att hinna träffa kidsen vad jag kan innan vi ska åka. En ny plats ska besökas ju och jag vill och kommer visa bilder från resan.

Vi åt kvällsmat i vanlig ordning och lägenheten blev städad så mer kul var det inte. Vi har snöat in oss på TACOS. Och då med kycklingfärs. Men har nu bytt ut fiberbrödet i två dagar mot sallad bara. Romansallad funkar utmärkt som ersättare till tortillas. Antar att det kommer bli en mix av mat på resan.
 Men det är ju en vardag som jag tycker om. Skulle inte byta ut det mot något annat. Vad är just du tacksam för idag?
Tänk på det.

träningskick

Idag behöver jag det! Efter några dagars frånvaro pga ett envist virus är det äntligen tid för lite gym idag. Sen startar Teds Handbollsträning idag med så fullt ös blir det idag.  Massa som händer. Spännande!
Strandhäng är över för i år. Men minns tillbaka. Säger det igen...Välkommen Höst. Välkommen regnsmatter på rutan,  löv i massa kulörer och filt i soffan.

Grattis Min Tiger

Hurra hurra för min Roger idag!

Hurra Bror min

Idag sjöng vi Hurra Hurra för minste i syskonskaran. IDAG Fyller min bror 16 år. Minns din första födelsedag jag var med på. Du fyllde 5. Oj oj oj. Du fick en lastbil. Dina ögon tindrade. Härligt att få krama om dig idag. Det blev en mysig roadtrip hem mot Rivieran åter igen sen. Regnet smattrade och det bara skrek MYS. Vi har avnjutit en stor favorit. Vitlöksbröd tacos med kycklingfärs och sen sjöng jag och Santos för Pappa. Han fick tårta jag gjorde under förmiddagen. En klick Nutella till det var pricken över iet. Det vankas film mys såhär kvällen innan min Tiger fyller år.

B day Partaj

Jag vaknade med fortsatt feber. En miniinfluensa som invaderat min kropp.
Jag vilade och Han struttade ner till gymmet. Varje del av min kropp värkte. Huvudet som bly och halsen.  Ugghhggh.

Jag vaknade till liv senare på kvällen. Jag sparade verkligen på all min energi för att orka vara med på min Fines fest för vänner. I goda vänners sällskap firade vi Honom.
HAN var SÅ stilig!  Titta bara Hallå!! KOLLA honom. Kan inte annat än smälta.

Hon är en Kalas pingla

IDAG firades Min Älskade Farmor i flera timmar. Som vi mös. Jag fullkomligt älskar att vara med mina bästisar Farmor och Farfar.
Överraskade Farmor med att ha Pappa med när jag kom. Åh hon blev så glad så ögonen fylldes av tårar. Det finaste hon kunde få. Hon fick även Fräziga stövlar och choklad som hon tycker om. Skönsång och många Grattis!  Hon tackar så mycket.
Hon har verkligen torkat många tårar på mig denna underbara Kvinna. Älskar dig SÅ lilla Farmor. Du är så älskad av så många.
Sen körde jag och drog ett spinning pass trots mitt inställda pass. Hem och fyllde magen med havregryn och kvarg. Och nu ska det börja packas. För vi kvinnor är väldigt fjömsiga med sådant.  Sorry Tiger men jag bara måste prova och dona lite. ..Snart lyfter vi Snygging!!!

Då var vi där

Jag och min Wingwoman med liten Valpis. Idag mosade vi axlar. Var ett tag sedan vi tränade ihop och så fint att kunna gunga liten när Linda kär sina set. Det är värt mycket för henne det vet jag och jag får ju gosa Vincent. Jösses så mysigt!!!

Jag startade dagen med Gröt frukost och kaffe samt finaste sällskapet. Han är fin
 Oj oj. Han arbetar idag och jag ska mysa massa med min Älskade Farmor idag!

Kvalité

Det känns att hösten är på intågande.  VÄLKOMMEN SEPTEMBER!

Jag är nöjd med sommarens värme. Tänker inte klaga på att jag inte fått sol bad och strand. Det går fort dock.  Tänk vad mycket som har hänt sedan jag gick av semestern. Löven har börjat så pyttesmått att falla och kvällarna är betydligt mörkare.  Jag omfamnar hösten.  Jag njuter av var dag även om det regnar
 Idag kommer Han hem. Idag ska vi få tid efter en intensiv förra vecka med massa jobb och farande hit och dit. Varje minut räknas ju.