To Die for



Åh den är så fin!
Önska kan man. Slutsåld. 

Dagen har varit tid för lite återhämtning. Känner mig inte helt kurant i kroppen eller koppen. 
Jag sov länge idag. Längre än vad jag trodde jag skulle göra. Men efter senaste nattskiftet blev det inte många timmar. Jag gör så. Ser ett mönster tydligt. Kan lätt gå upp tidigare men det slår mig i ansiktet efteråt med en trötthet deluxe efteråt. 
Så en kall och regnigt morgoncardio blev det. Ut skulle jag. Dyblöt blev det en riktigt lång dusch. Lång! Hela kroppen värkte och frös nåt så olidligt. Sen intog jag mat. Vila och fundering planering. Serie i sängen under täcket. Frysa lite till. Energin på kvällspasset på gymmet var låg. Men drog ut det jag hade. Skönt efteråt! Ett varmt bad och intag av mat. Mys och nu mer serie jag hittat som gör mig glad och nostalgisk. Minnen från barndomen ploppar upp... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0