Såhär


Ska jag gå i sommar....

I sommar skulle jag önska att få gå såhär. 
En varm sommarkväll på en hög kulle. Kulle på kulle. Stora majestätiska träd och fåglar som pratar med varandra. Massa ängar och grönt så långt ögat kan nå. Blommor på ängen, och i kanterna överallt så att jag kan plocka en stor oregerligt bukett. Solen värmer gott fortfarande på kinden. Det blåser lite i håret men hatten håller det rufsiga sommarblekta och något ruffiga håret. Gärna min kamera i handen & min kreativa sida framme. En lång klänning som svalkar samtidigt som den värmer. Som svajar i sommarvinden.  Mina Moheda tofflor summer style med sådär lagom klack för att vara lite extra fräck. 
När jag går där i mina tofflor så tar jag ett djupt andetag och ler inombords. Jag har ett lugn i mig. Här och nu. Inget annat. Nu. 
Jag går sedan vidare mot en liten stuga som har en veranda i vita träplankor. På den lilla verandan finns en trähamock även den vit. Ett litet brickord finns. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0