Handmade By Freddy


Måste visa vad jag väntar på ska dimpa ner i lådan! 

Dessa armband gör han by hand såklart. Finns i flera olika färger och utföranden. Ett av dom jag beställt är ett Rosa Bandet där en del går till just Cancerfonden. 
Gjorda av en sk "Överlevnadslina" (fallskärmslina) som Amerikanska försvaret använder. Tål hela 284 kg! Boom! 
Jag fastnade för dessa armband när jag såg dom på Instagram. Just för att dom är så otroligt snygga och man kan få dom i flera olika utföranden. Att linan dom görs av är Stark. Detta symboliserar så mycket för mig. Kanske för dig med? Finns på IG och heter: 
braceletbyfredriks 

För mer info kontakta mig för Er som inte har IG. Hemsida is coming up! 
Spännande! 
Tror starkt på dessa armband. 

Ett ord:  unikt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0