#rörinteminbil

Ha ha ha! Så kan det kännas att köra och att parkera i Malmö. Svettigt värre. Startade dagen med kaffe i soffan, mys. Sen hittade jag en ny morgonrunda att traska. Lite kyligt ute nu igen. När jag väl kom hem smakade gröten utmärkt. Mums i munnen! Sen tog jag mig tid att locka kalufsen. Pudra näsan och duscha. Ett lyckat besök på Mmsports. Fick allt jag skulle ha och lite till. Okej det råkade slinka ner Questbars med. Men bara att plocka bort mina nötter så kan jag äta en! Ljuvligt till eftermiddagskaffet. Känner att jag nog behöver det där fettet mitt på dagen ibland. Ikväll blir det keso, ätit casein några kvällar nu. Att räkna och variera gör en diet enklare. Ingen vill äta samma dag. Tröttnar dock icke på gröten. Lär inte hända. Hurra för min gröt. Väl hemma sken solen och eftermiddagskaffet avnjöts på balkongen innan jag frös om tassarna. 
Systuga och maten på bordet när J kom hem. Snart mot gymmet. Idag är jag sugen på allt. J stöttar och peppar. Fina fina Joakim. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0