Fint ska det va


Åh! Vaknar strax efter att J har smugit upp. Massa sömn! Det var längesedan jag sov så många timmar i sträck! Minns inte sist. UTAN att vakna. Så vid 6:45 satt vi i soffan. Jag pussade hej hej, och sen satt jag kvar. Planerade upp dagen i huvudet. Utan tider förutom en men bara en rolig tid. 17:30 ville jag ha mat på bordet till Honom. Tända ljus och äta tillsammans. En tid bara. En fin tid.

Jag fick till ett riktigt bra pass idag. Mer energi än senaste dagarna. Undrar varför? Nej, tror jag vet. Kärlek+sömn
Sen fixade jag lite mer matvaror och annat "to have". Hem och fylla på med ett litet mål Tonfisk och grönsaker. Spara mig till middagen med J. Kul om vi kan äta snarlikt ju. Sen off and away till Nova. Oj oj oj. Farligt att han bor så nära. Fyndat. Berättar mer imorgon och om hur jag tänker angående shopping. Host host. 
Litet mellis väl hemma. Det går bra nu. När jag har att göra är det inte lika tufft med maten och jag märker inte av att jag äter ganska lågt nu. Envis med. 
Jag började kocka, väga, fixa och dona. Har nog berättat innan om hur jag funnit kärlek till att laga mat. 



 Fint ska de va! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0