B I O V I P









Eftermiddags bio detta Påsklov. Ibland och just denna veckan är det LYX att jobba oregelbundet. Betyder mitt i veckan extra mys eftersom det är Lov för Ted. Även om alla i kommunen har lov är det alltid lugnare mitt i veckan. Ja, vi hade hela salongen för oss själva. Kassörskan skrattade för ordningssam och kontrollfreak som jag är så hade jag bokat biljetter. Vi såg Asterix och Gudarnas Hemvist i 3D. Lias och Ted mös ner med sina popcorn. Lilleman hade lite bry med glasögonen men det gick. Riktigt bra film! Mysigt! Stänga av allt annat. När vi sedan kom ut så sken solen RIKTIGT varmt. Vi tog en promenad och pratade om morgondagens planer. Vad ska vi äta då? Efter att vi planerat och funderat i affären införskaffade vi till Tapas. Jag har bakat frukostbullar under kvällen och blev precis klar med allt "hemmafix" till 20:00 och Sveriges Yngsta mästerkock. När barnen sedan lagt sig så packade jag stora Picknick korgen. Men det vet dom inte ännu..var vi ska avnjuta vår Tapas gotte! Imorgon blir det Roadtrio söderut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0