Sniff Snuff

Dag tre med moffelimorfin. Igår väntade jag in i det sista. Idag redan knäckt två.  Helvete inatt på halsen inte i lika farligt. Morfinet kunde tagit bort det där hemska utanpå med. Kli och svid. Tar inte bort all smärta idag men sådär lulligt dåsig och lite disträ. Jag var ute på Morgoncardio och sedan efter frukost & mys till sen...gymmet. Ett enklare triceps pass och lite lull känna på vikter var fullt tillräckligt men skönt. Dock inte lika tuffing som bara för några dagar sedan. Det känns som om det går fort nu. Rackarna vad det går. Ser för hemskt ut. På bara Tre dagar har det hänt mycket på halsen och inne. Dr såg med att jag är svullen inne i halsen/strupen. Vilket kan svullna mer. Men det hoppas bi icke på. Tvätta och smörja försiktigt och bandage på mellan varven. Inatt kliade det och sved så jag höll på att bli knäpp på kuppen (knäppare). Ser inte klokt ut detta ju. Men...så är det nu bara. Ruset har lagt sig lite och snart dags för ett till beroende på vad planerna blir. Bröd har precis bakats och ut ur ugn. God mellis i fint sällskap. Så jag ska inte klaga på allt. Även om larmet gick och J fick rycka ut nu. Solen skiner och det är lördag så fuck cancer och Hurra lördag. Du lever bara en gång....ta vara på ögonblicken som får dig att le. Det doftar nybakt bröd här och jag ska bara sniffa. Imorgon....imorgon om det går att snaska på så mums så gott det ska bli. Ser fram emot morgondagen! 





Vill bara poängtera att jag inte körde till gymmet eller gymmade med morfin i kroppen. En enklare pilla i kroppen och morfin efter såklart. Bara en liten "point" aight... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0