Påsig Dåsig Tråkig

Åh vad jag känner mig "Sleden". Jisses! Känner mig som 60+. Som "snart går du i pension". Vad fasen! Kom igen kvinna! 

Jag har haft riktiga "crap" dagar nu. Känner mig blek, glåmig, risig och svullen. Känner mig påsig, dåsig och tråkig. Jag tre ord som verkligen beskriver hur jag känner mig. Fy farao. Detta måste rådas bot på! 
Nu jäklas rygg och whiplash nacke med sedan igår. Jag är otroligt trött på att "må dåligt" nu både fysiskt och psykiskt. Detta tär sönder mig. Kan det inte ske ett mirakel snart? 


Dagens pass gick bra. Skakiga ben men ack så skönt. Jag är trött på att vara trött. Dags att dra ner ännu mer på medicin. Smärtan är mildare och jämfört med innan betydligt mer uthärdligt. Nu får det vara bra. Enough is Enough. Nu vill Johanna tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0