Trilla och Res dig upp



Lax med Spiiiiinat gör dig stark!

Nu är det verkligen NOWAYBACK nu så kör jag järnet sista tre veckorna. Sen ska jag slappna av lite mer. Mejerifritt har startat. Vet av erfarenhet att just mejerier är något som får min kropp att svälla. Speciellt med tanke på att jag är laktosöverkänslig. Det är bara så enkelt med keso och kvarg. Varför göra det lätt för sig själv? Är så glad över att ha mitt protein och casein från Bodyscience! Så gör som jag. Klicka hem från MMSPORTS! Du blir inte besviken. Bästa kosttillskott som finns. Finns gott om super produkter. För att inte tala om alla fina kläder! 
Idag krigade jag ben//rumpa och i vanlig ordning mage. Nu idag ja nu orkade jag det "vanliga". Stolt som en tupp fast jag är en höna. Kan JAG så kan DU! Alla kan! Jag tror på Dig. Ja, du som läser nu. Klart du fixar det. Jag har byggt massa mullor nu sedan intensiv styrketräning sedan i mars. Känner skillnad trots att jag haft mina dippar. Sista sippen har ju varit ganska så omöjlig att kontrollera själv. Men det handlar om att vilja och inte ge sig. Att resa sig igen. Men att tillåta sig att falla ibland. 




Styrkan kommer mer och mer tillbaka. Rösten likaså. Måtte detta få bli bättre och bättre och låt mig få komma tillbaka. Jag ber var dag att strålningen gett och ger den effekt som behövs för att ta bort den satans (utsäkta ord valet men är så jag känner) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0