Tusentaggad

En dag full med att göra! Bara roliga att göra! Fantastisk Morgoncardio skogen är det bästa! Följt av den perfekta fiberhavregrynsgröten. Att få till den perfekta gröten kan vara så mycket lycka. Snart eller i sinom tid ska den plockas bort med...Tänk vilken lycka! Sedan ner till gymmet och köra triceps/axlar samt lite rygg. Eld i baken hem! Lunchdags! Puh! Sen lade jag mig på gräsmattan på gården. En timme kunde jag ligga stilla. Ja, har jag ingen sol på balkongen lägger jag mig på gräset. Som sagt...en timme...Hade ju ett mycket viktigt paket att hämta från MMSPORTS och jag kunde inte bärga mig. Wow säger jag bara. Mer info kommer om produkterna. Så nöjd! Laxen och nötfärsen inhandlad. Sedan spenderade jag tre (!!!!!) timmar på HM. Ja, detta måste planeras in. Ensam också. Bara jag. Operation "hitta ny bikini" och jag är kräsen. Hur det gick? Ha ha! Kom hem med mer än en bikini kan jag säga. Men supernöjd och tur jag avsatte tid till det. Jag tror jag planerar det mesta. Eller har i baktanke hur, var och när. En vit, en svart och en Leo blev det. Samt *host lite annat. Bra priser på bikinis! Men presentkort och pengar får man EN gång om året förutom jul så...lyckan att köpa chinos i strl 36 igen. No words to describe. No way! När jag väl var hemma började jag rota i kläderna (igen) mer och mer och mer som jag KAN ha nu igen! Jisses! Snart är min garderob riktigt i ordning igen. Enl färger med såklart. (Kontrollbehov eller OCD kalla det vad ni vill...jag kallar det lite intresse) Jaha, i min tanke var att tvätta Belle och ren blev hon invändigt och utvändigt! Frågade killen före mig hur högtryckstvätten funkade. Han flinade och sade. 

- Först och främst måste du skölja av bilen. - Ehhhh jag vet hur man tvättar en bil. Samma som att tvätta håret...

Sen att jag tvättade mig själv och råkade ta vax först. Ja, läste inte riktigt ordentligt på flaskan. Men hon fick schampo med! Ha ha! En riktig Johanna grej det...

Med en blank Beast körde jag till Gymmet för poseringsträning med Linda följt av Cardio på Spinningcyklarna. Energi tillsammans! Idag fick jag se den live! Posering med den fina bikinin! My My My så fin du är Linda! Jag är så sjukt stolt! 17 dagar sen är det dags. Vilket äventyr. Vilken resa. Vi två...vilka samtalsämnen. Ha ha!! Nu har jag druckit mitt casein! Oh heaven!  Jag kommer berätta om min Fina leverans. Piece by piece...TACK MMSPORTS 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0