Heavy shopping

Dagen har gått (jag säger det ofta) i 190!
Ted skickades till skolan och sedan vaknade den lille Pysen. Morgonfix och morgonmys. Sedan drog vi till Gymmet. Lias byggde för fullt med kompisen Puh som han pratade med om allt möjligt. Mamma körde Ben & Rumpa. Härligt! Sedan lunchade jag och min lille och innan vi visste ordet av var Storebror hemma. Tid för shopping. Barnens garderober uppdaterade både till fötter och kropp. Hemma på kisse/choklad (barnen jag vet dom ska inte äta godis mitt i veckan men spare me vi hade fler affärer kvar) protein och dryck. Sedan till leksaksaffären och vidare till Maxi för mat och till kalas. Väl hemma kurrade allas magar. Barnen lekte krig och jag slängde i mig min mat på två röda. Lagade Kyckling & Ris, samtidigt som jag hängde tvätt och bakade med Lias. Blev Blending Bliss Mix Chokladmuffins. Ska jag berätta mer om. MATEN är klar ungar! Dom åt som riktiga karlar. Jag ska erkänna. Var livrädd att dom skulle rata min mat men åh vad beröm jag fick! Barnen lekte vidare, muffinsen ut, mer kläder ut...uhhhhh. Och kläder in. Vi avslutade kvällen med att summera och fika. Barnen sover gott och snart Mor i huset med...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0