Burlesque

*Morgoncardio och inget regn. Strax efter 8 begav jag mig ut. 
* G R Ö T efterlängtad då jag kom hem! 
* Läkartid (ej godkänd) fick nu äntligen en akuttid. Fick träffa en helt underbar läkare. Remiss skickad till Öron/Näsa/Hals för min röst försvinner mer och mer vissa dagar. Dags att ta tag i det. Nu är det gjort. Sen fick jag andra råd och Hon läste mig som en öppen bok efter att vi träffats i fem minuter. Slutade med att mina tårar kom. Kändes skönt!
* Styrketräning med Linda: Ben & Rumpa och testade två nya övningar! Härligt! Precis vad jag behövde!!!
* Steka 2 kilo kylling och frysen full igen. Dock bara kyckling men det är ju så gott och nyttigt. 
* Besiktiga Belle (ej godkänd...svär lite) 
* Tvätta och det doftar ljuvligt. 
* Kvällscardio i en timme på Slingan. Jag "missade" nästan ösregnet! Sista 10 minuterna blev jag minst sagt blöt. Men skönt att komma ut i skogen. 

Lite av dagens " bravader"  Älskade Proteinfluff med Body Science Whey med underbar smak! Samt med Björnbär, lite kokos och Kalorifri Sirap från MMSPORTS

En favorit i Ps3 an. Burlesque! Jag avgudar Christina. Som i filmen spelar "Ally". Måste ses! Jag vet inte hur många gånger jag sett den!!! Den är på för andra gången nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0