Boo-Tey

Gårdagens styrke Pass var riktigt härligt! Gick på som Hulken. Så är det när man är fylld med extra mat. Ätardag/Fyllardag  i all ära men åh vad Clean Eating är så mycket bättre. Kroppen mår så mycket bättre av det och mitt protein i morse innan jag körde hem var godare än något annat! Sovit längre idag, behövdes. Fått ett Skov igen (IGEN) av min Whiplash och grämer mig över detta. Gör fruktansvärt ont och smärtan söker mig. Halva ansiktet domnar av och ut i armen. Det "kittlar" i både ansikte och armen. Vänster sida...ska det alltid vara såhär tänker ju jag då. Och vad får jag för hjälp och ersättning. För att JAG blev påkörd av en jättelastbil på motorvägen. Ingen. Jag körde morgoncardio idag i form av mitt spinningpass sedan hem och gröten smakade vidunderligt gott. Nyss sagt natt natt till Kidsen. Dom sover. Mamma ska strax köra mot tredje och sista arbetsnatten för denna veckan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0