Dubbelpass det satt gött

Då var arbetshelgen avklarad...en dag imorgon med. Sen kommer jag ha fullt upp med allt annat som jag ska fixa kommande vecka. Ny vecka nya utmaningar. 

Jag har varit så extremt trött och med en huvudvärk från undre jorden. Dag ett av min sk "avgiftning". Dags att sluta vara koffeinberoende. Det är inte ok med över 5 koppar om dagen....koffeinet stressar kroppen och med lite mjölk var gång med blir det snabbt lite onödiga smådrickande kalorier. Så idag bytte jag ut kaffet mot min nya vän: vatten. Jag har nog aldrig druckit så mycket vatten på en dag. Aldrig varit på toa så många gånger på en dag. Jag dricker annars extremt lite vatten. Så idag har jag minsann fått i mig minst 3 liter. Måste hitta ett litet drickarmönster. 
Även dag ett på min nya kosthållning. Lite oplanerad start idag så jag fick ta vad jag hade hemma. Det har gått bra! 

Dubbelpass på gymmet: spinning 60 min (min cardio för dagen) och ett pass Bodypump. Åh det känns verkligen att musklerna har jobbat tre dagar nu. Undrar om jag kommer upp ur sängen imorgon bitti? 
Men jag blev som vanlig från att vara Zombie innan som en duracell kanin efter gym! 

Hunnit med att snabb besöka Farmor och Farfar. Pussa på farmor lite innan gym. Dom ville spelar bingo med mig ikväll. Men jag är tant och valde att efter gym. Komma hem, packa upp, duscha och äta min kvarg och spela. Inte stressa iväg vidare. Långt Skype samtal och matlådefix samtidigt. 
- I wanna se you do this!!!
Han tänker på kaffet...jag som är så kaffeoman...addicted. Slut på det nu. Lagom är bäst! 
Farmor och Farfar förstod min trötthet och att vilja komma hem och få lite lugn. Det är fint att förstå. Missunna aldrig någon förståelse. 
Matlådor fixade! Men vi får väll se...lite mer att skaffa. Imorgon kör vi stenhårt! 

Tanten är i säng snart...sent för mig ju. Huvva! Kommer slockna på två röda...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0