Julschemat



Imorgon drar julschemat igång här på gymmet. Jag är numera "back in the game". Så det hurrar vi för. 
Ett fint pass idag med nya deltagare och gamla. Nöjda gick alla ut ur salen och det var min tanke. 

Hur har jag spenderat 2:advent? Tänt det andra ljuset och bakat frukostbullar & kokat kaffe. Mys och det fattades bara att snön skulle dala ner utanför. Men jag gnäller icke. Det kommer...
Maten var klar när jag kom hem efter passet. Favoriten Spagetti och köttfärssås! Ingen vinst på Bingo men redan vunnit högt denna veckan. Ler för det och är tacksam. Julfilmer i massor hade jag sug efter och Gubben fixade. Åh! 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Hej söta du,.kul att jag hittade din blogg igen :) Alt bra med dig? kram kram

Svar: Åh! HEJ!!!! Det var längesedan!!!!! vad glad jag blir. Det är bra här, själv? Kram
SeLuNa

2014-12-10 @ 14:09:44
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0