Formcheck

Veckan har rusat förbi och detta pga alla extraskift på jobbet. Fullt ös! Har jag inte varit på jobbet så har jag varit på gymmet. Jobbet kan jag ju inte prata så mycket om mer än att jag behövts. När jag inte har barnen så spelar det mindre roll. Om jag jobbar extra då. Har varit en grym träningsvecka fast mycket jobb. Det går bättre och bättre och DET syns och känns! Det är bästa belöningen! Hårt slit på gymmet och strikt kost. Men imorgon är det ju lördag så vad gör det. Jag har vant mig vid maten nu och skulle inte vilja byta! Jag kör all in nu! Idag är det fredag och jag hade min formcheck på morgonen. Ännu ett kilo POFF! Sakta men säkert formas kroppen. Resultaten är ruggigt roliga att känna. Idag bär jag byxor som jag inte fick upp över mitt arsle för 5 veckor sedan. Tjolahopp kan jag bara säga! 
Jag ska inte gnälla om att inte få påskägg...idag fick jag minsann en Påskpresent av en Patient. Åh, jag blev så rörd. Lager efter lager med skvallertidningar för att hitta en liten låda med godis! Prickade in rätt med: Ferrari bilar & Plopp går inte av för hackor! Aj love it! Avslutar denna långfredag med veckans sistaarbetspass och med min vän! Denna damen kommer sussa tidigt! Var uppe 6:30 på gymmet och körde Morhoncardio med Linda för att sedan inta frukost och efter det ett Ben & Rumpa pass! Jajemännn! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0