Paket från himmelriket

Åh! Jisses koss. 
Jag somnade minsann på soffan igår...
Men lyckades förvirrat somna om fast jag vaknade tidigt. Sovmorgon!
En riktig långpromenad med Mojja! Sedan stekte jag Lchf  plättar i kokosolja som lunch till oss. Populärt för alla i familjen! Till detta? Grädde (laktosfri såklart) och hallon/blåbär. 
Fortfarande mätt sedan dess...kaffe med kokosolja och även lite grädde för mildare smak. Hurra för Kokosolja!
En dag med familjen och provkörning av bil. Ska jag? Ska jag inte? Hmmm..
Hämta ut ett efterlängtat paket från 
Bodystore.com JULAFTON för Johanna! Tack Pappa och Katja för födelsedagspengen! Kom väl till pass! En låda full med nyttigheter och ett par nya Capri Nike träningsbyxor!!!

Kan dagen bli bättre? Förutom Kittygullugakattmeddelanden från hjärtat! Jag smälter! Och saknar, längtar!

Just nu vette tusan vad jag gör? Slängde ihopa fröknäcke, provar att rosta Aubergine till gotte och spikar upp krokar. Samtidigt som jag dricker kaffe!
Inväntar en god vän!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0