Fettelifett

Jaha. Hur kan jag kommit underfund med fett först nu!? Så länge som jag ätit utan Kolhydrater borde jag väll ätit mer fett innan. Inte konstigt att jag varit småsulten ibland på konstiga tider. Samt att jag tränar med vilket kräver lite mer. Jag tror att jag varit lite fettskraj in i det sista.
Periodisk fasta med fokus på fett nu. Bra fett. Kokosolja i kaffet, enjoy! Så gott kokos toka som jag är! 16 timmar utan mat och 8 timmar med. Inga mjölkprodukter (vilket jag älskar). Tar inte ut något i förskott men det känns som att min kropp efter lång tid vant sig vid lågt kolhydratinnehåll? Inte vet jag? Sedan jag fick reda på laktos med så är det ännu mer att tänka på. Jag får se, tar inte ut något i förskott. Att vara uppe från fem till tolv utan mat kan bli tufft. Får väll se, kan hända jag startar fastan tidigare. Vi får se...testing testing.

Annars babbel? Lördag och jag valde sovmorgon. Vill ha en frisk kropp och pigg kropp. Idag blev det en timmes PW med Mojja på asfalt. Den vanliga rundan. Skönt, solen sken. Kväll på jobb..snart dags att stämpla ut va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0