Best Breakfast

Började dagen med en PW på en timme. Sova länge vad är det?
Sedan hoppa snabbt in i dusch, packa ner LCHF brödet och Snickers kakorna som jag gjort till Ems. Hon älskar dom! Och jag henne!
En helt underbar frukost! Tomfiskröra, ägg, avokado, kaffe, skinka, cream cheese. Åh vad vi gottade oss. Så härligt med frukost och sällskap under denna måltid. Det var på tok för längesedan vi sågs. Men bestämt en ny dejt ju! Lilla Betty vaknade och jag försökte lära henne krypa, bättre lycka nästa gång!? Madde kom en sväng! Härliga förmiddag! Bevakade såklart Obama med! Ganska coolt att han är här i Sverige! Go Obama!!!

Jag brummade sedan mot staden igen, ett ärende fixat och sedan hem till Älskade Farmor och Farfar. Dom frågade lite sådär försiktigt ni vet...
- kommer du idag?
Åh, kan inte motstå och spenderar mer än gärna tid med dom.
Jisses, hit och dit. Sur för att Mandelmjölken var slut på Maxi.
Mot gym! 20 min på Crosstrainer, sedan ett mage/rygg pass för PT the best Linda! Härligt! Hem...tvätta vidare, duscha....tjooo.
Snart anländer det "gäster"..vänner. Filmkväll! Spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0