B A L A N S

Tårar, ilska, skratt, eufori.
Känslor spelar spratt.

Idag? Tjo till gym och idag "bara" cardio 40 min på Crosselicrossen! En jäkla massa kaffe och pit stop på ÖB.
En kväll på jobb och som vanligt utbytte jag och Monica tips och trix. Fin tjej/kvinna/flicka. Vad säger man om "dom i vår ålder?"
Glömde att jag haft smör i mina LCHF piroger, om än lite så känns det i magen. Tänk att jag gått med detta hur länge som helst! Sanslöst! Det är dock svårt i början och lätt att glömma. Både laktos och gluten. Det sistnämnda är en vana nu! Men jag är tokig med mjölkprodukter så ja..vi får väll se.

En bild, ett ord och 10 min prat fick mig att gråta av lycka idag. Det var ett tag sedan. Kan det nu gå vägen? Tiden får utvisa allt som händer.

Btw. Använde min fina Svalor blus i helgen. Åh, finaste Svalor. Frihet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0