Började bra

Gjorde dagen. Upp upp och hoppa. 60 min spinning och det finns inte många andra saker som ger mig sådan kickstart på dagen.

Jobba..arbetshelg.
Funderar.
Vet att när jag kommer hem..ska jag dra täcket över huvudet. Och sova....sova tills klockan ringer och det är dags att gå upp igen.

Jag vet inte vad hälsa betyder för just dig? Men...hälsa för mig är så mycket mer än att inte vara förkyld eller ha ont i ett ben. Antar att dom flesta känner så.
Jag är dock trött på, blir mer och mer trött på att komma in i svackor oftare och oftare. Jag menar inte en djup depr. Tro mig...jag vet vad depr är. Men...små dep-svackor....
När kan man få läka?
När får man vara lycklig mer än korta stunder?
När vänder det?


Kommentarer
Postat av: Anette

Oj vad jag känner igen mig.... Dessa svackor är väldigt tröttsamma

2013-06-30 @ 09:49:45
Postat av: Johanna

Tröttsamma....ja minst sagt...

2013-06-30 @ 11:18:18
URL: http://seluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0