Femtvådag

Jag sade jag skulle pressa kroppen extra denna veckan. Gör jag med, men med enorm stenkoll. Idag är det ju 5:2 dag. Egentligen ingen High cardio då. Men prova kan man. Jag valde att äta 2 timmar innan träning, en celsius under passet och massa vatten. Sedan mat efter träning. Blev fitnessnudlar och tonfisk efter träning. Samt massa vatten!
Ja, jag har varit trött idag. Tills EFTER träning. Jag kunde inte "ta i" lika mycket som vanligt såklart. Men jag klarade det. Åter igen, mår bättre och är piggare nu efteråt.
Pressa och utmana kroppen är bra. Men med försiktighet såklart. Du känner själv och bara DU vad du klarar.
Jag antar jag fick lite extra energi efter ett samtal med...kan det vara så tro? Inte vet jag. But i made it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0