Ägg

Torsdag. Sanslöst pigga i morse var vi!
Upp och hoppa! Det är stor skillnad på morgonen. Så mycket mörkare än innan...vi glider, går, kör mot höst. Kände verkligen höstdoften idag.
Men det har sin charm...
Arbetsdag och hämtning av kids. Lias försöker att avvänjas att sova på förskolan. Vilket resulterar i att han till 80% somnar i bilen hem. Bara jag och Tes vakna väl hemma. Min " nanny" kom. Jag stressade iväg på 60 minuter spinning. Trots 5:2 dag ja. Det är INTE farligt. Du känner din egna kropp. Orkar du så orkar du. Tipset är att äta ca 2-3 timmar innan. Jag åt en bar vid 14:45. Satt i spinningsadeln 17:20. Klarade passet galant. Väl hemma åt jag keso och ägg. Det går, men var och en som känner. Jag är inne på vecka tre nu. Du har högre förbränning med dessa dagarna, 5:2.
Annars? Liten vaknar lagom vid 20:00. Ted somnar, Liten vaken. Men..vi myser i sängen. Tror nog att John Blund kommer snart...tids nog.

Bilden: en 5:2 dag. Tonfisk, ägg, fitness nudlar (5 kcal) och vitkål.
En fredagkväll på jobb...

Vad skulle man * läs jag göra utan ägg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0