Katrin

Du är grym.

 

Äntligen landade hennes Nya Bok i min brevlåda. Att jag inte köpt hennes första förrän nu är sanslöst. Katrins nya bok "Sött och annat gott" Det goda LCHF Baket är super. Om man tycker om att baka som jag gör är detta en bibel. Om man vill kunna baka och äta det med utan dåligt samvete. TACK Katrin! Ska snarast införskaffa lite bakprylar inför kommande storhelger....

Blev så peppad att jag var ute och gick i över en timme. Tyvärr ingen BOX idag...Men snart tar det fart på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Johanna! jag äter också lågkolhydratskost och mår så bra på så många sätt, dock inte superstrikt just nu när jag är gravid igen med mitt andra barn, tillsätter lite rotfrukter och någon frukt ibland eftersom jag tror bebben behöver lite kollisar iallafall.Har båda katrins böcker och för mig är LCHF the shit. magproblem som är borta, smal blir man och man orkar träna precis som vanligt, huden fin och man är pigg och glad:)Bakade American cookies sid52 nu i veckan och de va uppskattade av hela familjen:) ha det gott!fin blogg du har!kram/Jenny

2012-11-23 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0