Äntligen lite Psykiatri

JA! Äntligen lite Psykiatri i skolan! Som jag längtat och nu känns det verkligen rätt att jag valde det jag gjorde.
Jag hoppas att alla hänger på ner till St Lars? Där jag har en liten historia bakom, en liten röd tråd och något som binder mig dit. Eller? Vi har alla suttit som fågelholkar vs pratat under hela dagens lektion. Det spritter i kroppen när jag tänker på att detta är så intressant.
Hur vi funkar? Varför man blir sjuk och olika sjukdomstillstånd?
Lunchen är intagen och nu ska jag rivstarta eftermiddagen fram till 16 med att skriva och läsa. Jag hade helst velat börja läsa i min Pocketbok men den är beröm sedan när jag läst det jag ska först.
Ska recensera den sedan då den är läst. Kanske på kvällarna istället för att sitta med telefonen?
NU är jag taggad, nu har jag kommit bättre igång och känner att det kan starta på riktigt. Inte lika mycket jobb denna veckan, men så får det bli. Två dagar är jag så glad och tacksam över att få komma och jobba lite. Resten ska fokuseras på skolan och familjen såklart! Vi får se om det bli något pass ikväll? Tycker att trycket kunde varit bättre! Kom igen nu, jag vill ha full sal på mina pass!


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [vardagsblogg om allt från barn till massor av hårtips, löshår osv]

Den är från Vila :)

2012-01-16 @ 16:14:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Lottis

Kul att du har hittat rätt. Lycka till med studierna i vår.



Kram

2012-01-16 @ 20:03:34
Postat av: Johanna

Lottis: Tack tack kära du! Jag hoppas att jag även denna terminen kan ge 110%!!!

2012-01-17 @ 12:57:16
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hej. Det är psykologi A jag undervisar i och inte psykiatri. Ge Eva 110% så kommer det att gå bra för dig.

2012-01-17 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0