Klättra

En helg som har varit av innehållet jobb. Men det lilla jag jobbar nu jämfört med i höstas just makes me eaven more happy to go to work. Vi hade finbesök i lördags och bara för att imponera på Emily och Doris valde Ted att smyga in på toa och själv dra ut sin framtand som satt så löst. Han kom ut och var så stolt. Jag visste det, kände det på mig och visst hade han gjort det. Han bad först om en tång innan han gick in på toa. Ha ha ha ha. Hade tyvärr ingen tång att ge honom. Lät lite farligt. Jag blev så stolt, han gjorde bannemej det själv. Modiga ungen!
Kvällen på jobbet och sedan en early bird til jobb igen. Fast i en varm bil...

Ikväll har jag testat på att klättra, ha ha ha. Tjiiiiii fick jag. Vad otroligt jobbigt det var! Herr Adregård hade minsann mer än rätt och jag tog mig själv lite för givet och var lite tuff. Kom jag upp? Eh, nej.. Kände mig som en buffel på väggen. Måste sett riktigt roligt ut, speciellt när små flickor klättrade som spindelmannen upp på väggen. Höjden skämde mig med. Känslan av att hänga i luften, och nej det var inte högt. En vägg på ca 3 meter så det skulle jag ju klara om jag bara kom längre upp. Helt slut i armarna och i muskler som jag inte visste att jag hade. Benen känner jag inte ett smack i. Inte lätt att få till trixen, att inte dra sig upp med armarna utan putta med benmusklerna som på alla precis som mig är betydligt starkare. Well well, only time will tell....Fick lite "blodad tand" ( ha ha ha,
blodad tand ) och vill ju upp för hela väggen...

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 40 ♥

Jag ska bli lika hurtig som du är sen. Sådetså!



:)

2012-02-27 @ 07:58:13
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack detsamma =)

2012-02-27 @ 12:25:49
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0