Man blir

Pigg ;)


Ja, efter en timme plus på asfalt, på slingan och i backar blir man tusen gånger piggare än man var innan.
*Jag vette tusan vad jag håller på med på bilden, men bjuder på det...
Väl ute på slingan skulle jag bärja springa, jag inser nu att jag verkligen måste ha ett par riktiga löparskor. Som inte trillar av eller skaver. Sedan ska jag införskaffa mig maskeringstejp till lurarna som hela tiden (så irriterande) ploppar ut ur öronen. För små öron? Nej, tejpa igen öronen och ett par skor som sitter på plats. Något att leta efter i helgen som stundar kanske?

 


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Härligt att vara ute och springa.

2012-04-19 @ 21:19:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Sv: Jag fick lite ordning på det, gick efter några om och men och testande av olika slag ;-)



Härligt att vara ute i friska luften! Nya skor och tejpen lät som en bra idé dock - det kanske gör upplevelsen ännu härligare.



Kram!

2012-04-20 @ 12:27:49
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: AnnaPannaA

Det finns inget mer irro än när lurarna bara faller ur! håller med!! Skor måste du ju definitivt skaffa, annars kan du få skador i knän och grejjer!!



PorrARP!! HM....det är ju upplagt för skämt...ÖPPET MÅL LIKSOM!! Meeen någon ska ju bo där oxå! Å det gör söta du!! Eller ska jag säga sääxy!?! Grrrr...HAHA ;D Trevlig Helg på re tjejen!

2012-04-20 @ 15:46:59
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0