Home

med min lille idag med. Varit helt underbart med blandade känslor att vara hemma sedan i tisdags.
Lias sitter och gungar till musik nu, musik som ständigt är igång här hemma om dagarna. Kan inte med tysthet.
Just nu spånar jag på ett nytt pass. Jättetrist att missa Spinning/Pumpen i tisdags men kroppen hade inte orkat. Ser fram emot nästa veckas pass. Jag mixade ett eller rättare sagt två nya pass igårkväll. Ett som redan var så gott som klart. Fick massa inspiration av ett mail från Henrik Bramsved, Aerobic Weekends. Så nu ska passen finslipas med. Så kul ska det bli på måndag med ett helt nytt pass, igen. Som sagt är det mycket Adele här hemma och Pitbull har jag blivit helt såld på. Iallafall till spinning och dans, blir så glad av hans musik.
Var inne och kollade lite när det finns utb för pulsbaserad träning. Min blev ju inställd i våras och som det ser ut nu så är nästa på Playitas. Ha ha. Jag vill verkligen gå den. Älskar pulsbaserad träning men känner att jag vill lära mig mer om just detta. Ted är minsann sugen på att cykla han med! Han tycker att det skulle finnas mindre cyklar. Han ville följa med mamma och spinna sade han. Goa killen min! Jag ska nog dra med dig inom en snar framtid. Under tiden får han träna annat.
Jag och Lias får väll kicka igång dagen på rikitigt och kanske göra något annat än att städa och plocka. Blir lek mellan varven och kanske det är dags att gå ut och känna på luften denna dagen. Ted ska ha med en kompis hem idag, första gången han tar hem en "främmande" kompis från skolan. Ja, ni vet som han inte lekt med innan. Så "Bullmamma" måste ju ha bullar, sorry känner inte att jag hinner baka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0