Sjukling

Hemma med mamma, myser. Lias "flexade" idag och kom lagom till mellanmål. Han är pigg som en mört. Ted behöver dock vila. Jag ska varva mys med Ted & skolarbete. Hände en ganska så rolig grej i morse. Ted fick väcka sin lillebror som han tycker är så kul. Han lyfte upp honom och tjoar efter mig.
- Mamma mamma, det är något konstigt med lillebror. Han skakar i sina små ben!!!
Jag förstår att det är "jag har precis vaknat skak". Lias kommer tultandes in i sovrummet där jag bäddar till sängen. Ser hur nyvaken han är, ögonen är precis nyöppnade. Ted kommer efter helt förtvivlad.
- Mamma, vad är det för fel på honom?
- Inget alls, han har precis vaknat bara.
- Åh, jag blev så rädd. Trodde det var något fel på lillebror.
Han klappar sin bror varsamt och ler sedan med tårar i ögonen.


Kommentarer
Postat av: Lottis

Ha en bra dag. Hoppas att sonen kryar på sig snart.

2011-11-15 @ 10:48:35
Postat av: Johanna

Tack fina fina Lottis!!!!!

2011-11-15 @ 11:12:09
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0