Mellanlanda

Landar hemma i en timme, efter en dag på jobbet så är jag hemma en stund innan jag drar och har MITT måndagspass. Hoppas det är knökfullt. Hittade min pass skiva på golvet i bilen då det är läge att bränna ut en ny. Hann ändra på en låt som jag tyckte att de inte riktigt "gick igång på". Hoppas denna är bättre. Annars samma pass som för två veckor sedan, mitt 9:e pass jag gjort. Älskar att sitta och mixa med musiken. Både efter önskemål från mina spinnare och mina favoriter att träna till. Skivan är snart klar, väskan är redo och sedan bränner jag vidare för ett svettigt pass på en timme. Laddad, ja taggad.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!:)

2011-11-15 @ 05:57:33
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0