Första december test

Jag tänkte att efter en ganska så tuff dag skulle jag testa på något nytt jag köpt hem. Premiär ikväll.
Jag hade höga förväntningar, på både dunder juicen och müslin.

Juicen var helt värt reklamen som visades på bilden, och det jag hört om denna dryck. Den är fruktig, mastig och mättande. Jag drack inte ens upp allt för magen var ganska så mätt redan. Tror att man kan minsann ta ett glas till mellanmål om man vill vara duktig & hålla blodsockerkurvan på en fin bana. Det smakade fantastiskt gott. Hallon är en stor stor stor favorit. Alla bär är gott, men hallon ligger mig varmt om hjärtat.
Smakade bättre än väntat!

Müslin däremot får tyvärr big no no. En utmärkt müsli, men inte till det priset då man enkelt kan knåpa ihop en likadan om inte bättre själv. Med tanke på priset var den inte värd den summan. Filen till gör det gott, och som det står på paketen är det säkerligen supergott att ringla lite honung över mumman. Müslin i sig var god, helt ok speciellt med blåbären men dock inte till det priset då jag själv kan knåpa ihopa en egen J supermüsli...
You will see. You will see.

 

 

Mår redan bättre. Tänk vad ett sms kan göra, lite dunderjuice i magen & en stunds lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan..SKoj att testa nytt men inte skoj att det kostar lita mera..Man vill gärna köpa nyttiga saker men inte för priset..Hoppas att du får en fin fredag.kram kram

2011-12-02 @ 09:52:32
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0