Välkommen September

Välkommen en underbart solig början på hösten dag! Solen skiner och det är en pigg mamma som skriver idag. Lias lyckades jag hålla vaken igår, trots att han helst ville sova vid sextiden. Men icke. Maken körde för att träna och jag satte Lias i babybjörnen och Ted på sin cykel. Sen var vi ute och "powerwalkade" i 40 minuter. Tänk att bara 30 minuter om dagen gör att kroppen blir piggare. Lite var dag gör susen! Man gör det man hinner med, fast man har två små barn. Jag ska röra på mig var dag och gårdagen var inte ett undantag! Härligt att känna tröttheten i kroppen sen. Resulterade i nöjda barn med. Lias somnade 19:40 och sov till 03.40. Efter ett mål mat sov han vidare och mamma fick sovmorgon till 9:30 av maken! Thanx Love!
Finns inga undantag! Ge dig fan på det så går det! Sen om man älskar det, ja det är ett plus!



Lias i Name it Jeans, POP mössa, jacka Kappahl, Skor från Lucas, och stjärnbodyn (som inte syns) från Kappahl.


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0