20 minuters

träning har jag hunnit med, för att inte tala om den vanliga städningen som brukar göra mig rätt så svett i brallorna. Ha ha ha ha. Mage 3:39 minuter, olika former av situps/crunch. 4 minuters utfall, och sen ryggövningar. Lite curls och träning av triceps och axlar. Nu har jag slappat en stund, Lias vaknar nu hör jag. Jag ska dra på mig lite respektabla kläder och sen ska vi promenera ner och få den dagliga motionen. Vi ska hämta Ted på förskolan och handla ersättning till Liten. Blir kanske en sväng inom hos våra vänner ankorna. Skulle vi gjort ikväll, men vi får ju fint besök ikväll!! Ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... tack ;) det är märkligt hur snabbt man verkligen kan röjja undan bara man sätter lite press på sig själv. Damn - jag var effektiv där i morse !! Kram

2010-09-14 @ 13:25:58
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0