Storm i skogen

Ja, jisses vilken storm det är ute idag! Det regnar och regnar även löv då det är fullt med löv i luften. Ser faktiskt ganska så fränt ut. Har haft en underbar sovmorgon! Idag vet jag inte riktigt vad som väntas förutom mitt spinningpass som alla fredagar.

 

Googlade spinning i Bjärnum och titta vad jag fann! Vår spinninglokal med Annika som intruktör och en bild på the one and only! Från min blogg då. Bilden på vår lokal hittade jag på www.hassleholm.se  Ni skulle sett igår. SHIT, smockat med folk. Vi var 21 med instruktören Annika. Alla älskar dessa torsdagspass med Annika. Hon inspirerar mig i allra högsta grad!
 HOPP UPP I SADELN IDAG, HURRA!


VAD GÖR NI ALLA IDAG DENNA FREDAG?

Kommentarer
Postat av: Becky

Haha, vilken söt bild den sista var :)



Jag ligger på soffan och matar Cassandra med smörgåsrån och funderar på om man verkligen måste gå ut i detta vädret :/

2010-10-22 @ 11:25:50
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Becky

Japp, 2 tänder som gör väldigt ont ;P Hon tuggar på ALLT!! När jag borstar hennes tänder så tuggar hon på tandborsten, sitter vi vid matbordet tuggar hon på bordskanten osv :)

Tack!! Det gör ont som f när hon biter, och jag är öm så in i. Men biter ihopa :)

Här blåser vi snart bort i solskenet, haha! Jag är inte alls sugen på att gå ut idag, men får göra det iaf :) Vad ska du ha för spännande i stan?



Kram

2010-10-22 @ 12:29:53
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0