Pumpat

Har varit duktig och pumpat lite fast två vakna barn, men jag fick lite hjälp med. Med härlig musik kan man göra allt!
Idag har jag tränat till Kato- Turn the lights off, Mando Diao- Dance with somebody och Olas Unstoppable bland annat. Ett litet men intensivt pyttepass som innefattade överkroppen mest. I cirka 18 minuter! Det lilla gör skillnaden!

 

Mamma kör crunch på alla möjliga vis och jag klänger på mamma lite, men mest på min Storebror.



- Kolla min mamma så duktig hon är! Hon ger sig aldrig och jag peppar på...



- Åh, nu är det tungt för mamma min. Jag klappar och peppar henne....Kom igen mamma, du klarar plankan lite till....

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilka härliga och söta bilder!! =) Och duktigt av dej att klämma in ett träningspass, som du säger så är det det lilla som gör det =) Och med så där bra musik går det alltid!



SV: Tack snälla för den kommentaren, gjorde mig hur glad som helst! =)

2010-12-02 @ 14:04:03
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: fine

haha, söööt!

Du får göra crunches med Lias på armarna! Eller håll honom rakt ut och gör knäböj. Puh, jobbigt! :D



Go milfen!!

2010-12-02 @ 14:52:45
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0