Svettigt värre

Jag känner mig sååå duktig! Tränat något var dag detta året (än så länge låter det bra) en enda dag har jag missat och då var det pga migrän. Annars håller jag igång var dag!
Ikväll var det spinning som vanligt, varje fredag då jag inte jobbat fredagkväll! Kul att träffa Helena med!
Jag är verkligen frälst i spinning, inne på mitt 3.e år av spinning tokighet!


NÅGOT NYTT som jag börjat på är CORE.
Coreträning ger:
*starkare rygg
* minskad skaderisk
* bättre motorisk kontroll
* funktionell muskelstyrka som ger kraft i vardagslivet

Dessutom får du:
* ökad kroppskännedom
* bättre koordination
* hållbarare kropp
* bättre effekt av annan träning eftersom den blir effektivare
* bättre balans





PUMP..Johanna längtar till på måndag..då ska jag på pump för första gången i år. Jobbat eller så har det varit fullt..Men denna gången knep jag en plats. Så fruktansvärt irriterande med sådana som bokar plats och sen inte dyker upp..Hmpf.



Nu ska jag få i mig lite mat, sen blir det annanas till godis ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0