Soliga morgon

Ställde klockan och ut i kylen klockan 8 på morgonen! Var ute och gick i 1½ timme, innan frukost och innan kaffe! Känner mig så duktig och det var såå skönt! Imorgon igen! Gick inom ICA på väg hem. Köpte tidningen (RÖSTSEDEL IDAG), Bullar, kort och TULPANER. Hittade så fina, gammelrosa och vita med rosa i! Åh, blev så glad och tog två buntar. Träffade lilla Tant Maj som tjoade!!
- Åh du ska ju gifta dig tösen!!! VI RÖSTAR!!!
Traska hem och efter 1 mils prommis var jag kaffesugen. Kommer hem till två gossar. Patrik han skrattar och säger:
- Åh du din friskus!!! Hm...sluta vara så duktig.
Han är bara avis för att han är så bekväm, sen kan han ju äta vad han vill utan att det syns på honom. En annan får kämpa och tycker det är skönt att röra på sig. Go gilr!
Kaffe och frukost, sen började jag städa här hemma!! Svärfar kom och plockade bort ett element så att det kan byggas vägg här ikväll, och imorgon. Förhoppningsvis blir det klart nu i helgen så att taket kan komma upp nästa helg eller i veckan. Håller mina tummar.
Nu är det strax dags att piffa till sig och dra på kalas, ska hinna med två stycken idag!

RÖSTA NU!!!

Kommentarer
Postat av: queen

så fina bilder

2010-12-08 @ 18:02:51
URL: http://feelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0