Mamma kan vi

Studiedag betyder ( att trots mamma har hemtenta vecka släpper vi allt ) att vi är med varandra. EN dag kan fem frågor pausas och skriva dubbelt resterande dagar. Han är prio 1. Ledighet mitt i veckan tar jag vara på med honom. Han vill ju mysa och vara med sin mamma. Som han hjälpt mig idag, hela julen från källaren skulle upp och höst ner. Det är många lådor och mycket pynt. Som han bar, hängde, höll och grävde fram alla tomtar så försiktigt. Han vet hur rädd jag är om dem och är lika omsorgsfull tillbaka mot dem som jag. Han frågade: mamma, kan vi inte baka pepparkakor? SÅKLART! Julmusik invigdes idag tillsammans med julpyntade och pepparkaksbak. En dag som både känns, doftar och värmer gott. 
Älskade Lias 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0