Summerburst

(null)

(null)

(null)

Ännu en gång har jag dansat in sommaren. Som jag dansade och träningsvärken är ett faktum idag. Solen fullkomligt strålade! Jag tror att solen var på g liksom vi. Klockan 23:00 gick vi mot hotellet för nu var vi båda helt slut. En korv med bröd fick avsluta en lyckad kväll. Gissa om jag somnade snabbt? 

Idag körde vi inom pojkarna för att pussa på dem. Pilbåge och Lias visade sina skills. Han har skills. Skjuter bättre än mig. Ted fick jag pussa på med. Underbart! 
Väl hemma .... katterna har fått vara ute i timmar, korv har grillats och packning nästan helt klar. Imorgon flyger vi och vart vet jag inte mer än sol, bad, palmer .... samt nu fått veta Världsdel. Det är lite pirrigt .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0