agent

Förvirrad tankspridd eller bara avslappnad? Jag har en (har fler) ful ovana. När jag tankar lägger jag min lilla börs på taket på bilen. Den lilla bilen då. I vanlig ordning gör jag detsamma idag. Jag tankar och...kör. Väl framme i Hässleholm struttandes in i affär och stop nr 1 på min shopping tur ska jag kolla till min väska. Gör jag även detta var gång jag ska gå in i en affär. Lite: är du redo för shopping titt. Panik. Får en klump i magen. Var är min lilla börs? Neeeeej Johanna! Din klant. Macken. Jag började leta i bilen men vet att den inte är där. Skulle bara försäkra mig. Letar upp nr till macken och kör. Den har inte synts till. Åh, tänker jag. Mitt visa kort, körkort och pengarna! Inte ofta men just idag pengar i den. Bestämt kör jag mot Bjärnum igen. Den måste ligga på vägen! Jag vet det. Inte nu detta får inte hända nu. Väl framme i Bjärnum ser jag den! Minsann på vägen motsatt körfält. Jag blinkar in och gör en mindre laglig sväng. Trafiken är tät och allt är ännu i börsen men det blåser om bilarna. Jag ser hur allt blåser ur den och hinner fram för att ta allt. Bilar stannar för att stoppa bilar bakom och hjälper mig så vis. Dem ser. Jag får ett lyckorus! Vilken agent jag är! Ha ha ha! Vilken magkänsla. Gör ett lyckoskutt och kör sedan redo för att shoppa. Jag har lärt mig en läxa. 


Bilden från ett luftigt tomt gym idag innan det började fyllas på. Helt slut av shopping, träning och städning av huset. Lias rum fick sig ett lyft med. Funderar fortfarande över Teds rum. Lite klurigt. Så stort rum med har filuren ju...spånar vidare. Läser bok..




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, precis så som jag kommer ihåg dig!😉

Svar: Sanna!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
SeLuNa

2017-09-12 @ 16:00:12
URL: http://nouw.com/silverbitar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0