Och in kom han

Gåendes i korridoren på akuten. Idag ringde han till VC. Min ork började tryta. Fick en akut tid men efter lite övervägande valde jag att åka in till akuten. Gick relativt fort där. Måhända för att jag är så slö nu. Men röntgade ländryggen och ingen skada sett på röntgen. Detta betyder att det är muskulärt. Ingen op kan bota utan rehab och träning. Det var en bra nyhet och nu börjar dagar att åter komma på banan igen. Smärtan är horribel.
Han kom och höll mig sällskap en del av tiden. När han kom in så blev jag lugn och trygg. Väl hemma vilar jag Medans han får lyfta på gymmet för mig. Vi lagar dock maten tillsammans och det är mysigt. Vi är Pretty good på det. Hälsosam lasange och jag får berätta mer om detta en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0