Hey Granny

GRATTIS PÅ DIN DAG ÄLSKADE Lilla Farmor!

Hennes presentkorg blev klar och jag blev nöjd. Begav mig trots lite feber mot biblioteket för att läsa poesi och hitta en fin dikt till henne. Så lugnt och skönt på biblioteket.

Eftersom farmor inte visste att Jag och R skulle komma så rann tårarna på henne. Jag trodde att hon skulle fatta att jag omöjligt skulle kunna hålla mig borta från henne på hennes dag. Men hon hade verkligen inte anat något alls. Farfar hade varit duktig på att smussla. Eftersom vi verkligen ville överraska henne hade han handlat i omgångar lite pålägg och bullar som vi fikade på. Ett paket Mazariner som hon tycker så mycket om. Jag blev så glad att hon blev så lyckligt. Det bästa som kunde hänt sade hon själv. Vi skålade i skumpa. ÅH ÄLSKADE KVINNA!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0