Kärleksfylld

 So this day. Jag ville så gärna gå upp med R men valde att ligga kvar. Vaken men rädd för att gå upp. Hur är smärtan idag i min rygg? Tro det eller ej till en början mådde jag ok. jag tassade på där hemma med mitt kaffe. Farfar hämtade upp mig och vi körde in för att besiktiga lägenheten i stan.

DET var skönt att få det gjort. Över nu. Jag kommer inte sakna stan.

Sedan har jag haft kära Farmor och Farfar hos mig idag. Fått hjälp med mycket och så skönt att ha dom nära. Kunde om det varit möjligt träffat dom var dag. Sedan kom Lias hem och med sig hade han Emilia. Barnen busade och jag läste en saga för dom. När R väl var hemma körde vi och skaffade maten för veckan och nu blev jag riktigt trött och fick ont. Vi avnjuter en brasa hemma och tacos. Sedan kommer Ted hem och kramas innan jag kör in mot jobb. Får se hur länge jag orkar med natten. Nu behövs ledighet.

Jag är så enormt kärlekspåfylld dock efter dessa senaste dagarna. VAD FINA NI ALLA ÄR nära och kära!

 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh låter jättegott med tacos :)

Svar: Mums ja 🤘🏼
SeLuNa

2016-11-01 @ 22:42:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0