Han är hemma gos

Är väll så mysigt så det måste förevigas.

 
Vi är inte ifrån varandra så mycket förutom när vi arbetar. Vi gör det mesta tillsammans och när vi väl är ifrån varandra så blir det fort tomt. När man har gjort allt det där som man brukar göra när man är ensam så ...vad gör man då? Jag börjar alltid med att vanka av och an. Vet att R mer är av en "kolla ipad och tv typen" men icke jag. Har jag inget iögonfallande att se på så kan jag inte sitta kvar. Blev en del rensat inför flytt. Konstaterade ännu mer att en Loppis behövs. Läste med Star Wars i bakgrunden. Svag för rymden och imperiet är jag allt. Funderade på texter och inputs. Huvudet kokade och jag åt det lilla sockerfria. Jag fick en fin lördag. Men en ännu bättre söndag....Känns ju som att bli uppraggad på nytt när Han hämtade upp mig för att åka till affären. Jag hade redan varit ute på cykel ner till gymmet och inte lust att bli blöt igen. Sen är det lite häftigt att bli upphämtad så. Tur till affär kan bli spännande om man gör den spännande. Star Wars denna kväll med och pussade på Honom när han sov. Kul att studera Honom när Han sover. Åh, R. Skönt att ha dig hemma.
När jag får höra kommentaren: Ni träffas ju ofta.
Då svarar jag: Ja, vi lever ihop och som min Farmor brukar säga om Farfar...:
" Jag vill göra allt med honom och känner mig inte hel utan"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0