Julen flyttar in

 Hey hey What a day

 

Mitt i veckans jobbiga kommer fina stunder. Det är dessa fina stunder som jag tar vara på.

Dagen har innefattat mys med Mini som var ledig från skolan. Erica kom och gjorde sådant vi gjorde förr. Hämtade ut nya gardiner i röd spets ( behöver jag säga att jag blev förälskad direkt i dom?), pyntat massa så nu är huset fyllt av rött och tomtar. Jösses, så mys! Den bästa tiden är nu.

Fikat på årets första julskinka med julmust. Oh, finner knappt ord. Både jag, Erica och Lias var tysta under måltiden.

Sedan bakade jag och Lilleman  Sockerfria Lussebullar. DOM blir så goda och smakar bättre än vanliga jag LOVAR! Jösses att det kan bli så gott. Lias tycker det är så kul att baka och intresset växer mer och mer. Roligt att dela ett intresse med honom.

Medans dom jäste gjorde vi kvällsmat och R kom hem. Tända ljus, fala la la och rött avnjuter vi TACOS såklart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0