Sängsällskap

Nu har jag varit hemma en vecka. Min rygg vill inte alls fortfarande. Ett ryggskott som kom mildare (jag tappade inte benfästet denna gången..."mildare"...) men det är precis som om det är segt och vill hålla i sig. Smärtan håller på att göra mig tokig. Var hos dr igår och blev sjukskriven över helgen för att sedan se på måndag hur jag mår. 
Sjukdomarna tar inte slut här. Ted som varit dålig från och till i snart 1 månad har varit vaken inatt. Fått Alvedon.  Varit ledsen. Ont i örat. Satt sig på örat? Så här ligger jag. Ont. Lias kelar och Madison håller oss sällskap i sängen. Barnprogram går varmt. 
Ted sover ännu. Vilket är ännu mer ett tecken på att han inte är kry. VC här intill kan inte ta emot honom idag. Alla akuttider slut. Jag ringde 08:04. Har ni hört? Sanslöst. Ja inger jag klandrar dom för. Anställ fler läkare. Lägg pengar på det. Well my opinion. Ringer VC i byn. Vill att han kommer på infektionsmottagning som är ja...nu. innan dom erbjuder tid. Jag är utan bil, förvirrad över hur jag ska lösa vår dag på bästa vis. 
Mammaissues 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0