Furylove


Som i dvala. Bitvis vill jag bara sova sova. Mestadels kroppen då. Knoppen vill mer och det är tufft att inte vara piggelin Johanna nu. Jag var inte riktigt beredd på att få så ont i min hals. Första viruset sedan jag var sjuk. Jag blir inte ofta sjuk så att säga. Börjar bli irriterad på att så fort jag känner mig lite piggare så börjar det snörvlas. Har faktiskt inte varit med om detta innan. Men vila denna veckan från arbete hoppas jag gör sitt. Idag massa kel med min lurviga vän som hoppade upp till mig. Spann och trampade på mig. Underbart med den sortens kärlek.
Mannen i huset har arbetat och ikväll avnjöt vi en lax sallad. Båda tokiga i lax. Så gott ju!
Jag ligger raklång i soffan. Tittar bitvis på R och bitvis på tvn. Handlar om Summerburst som vi i år ska besöka tillsammans. Förundras över hur snygg man jag har i soffan här. Hoppas kunna vakna ännu piggare imorgon och orka göra lite vettigt här hemma. Tror jag är lite melankolisk med över att må såhär. Nej...kikar lite till på Honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0