Hjärtedagen

 
Det finns så mycket kärlek att fira. Detta ska firas var dag.
 
Detta årets Alla Hjärtans dag spenderade vi HEMMA hela dagen minsann.
Vi åt en lång frukost, hängde på soffan och bakade. Ja, vi bakade chokladbollar och dukade fint inför fint besök.
Bjöd över Farmor och Farfar som verkligen står för kärlek för mig och mina pojkar.
Dom fick träffa vår nya Familjemedlem och hon charmade såklart båda med sina stora tassar och lo öron.
Det fikades, samtalades så som vi bara kan med dom och sedan spelades det FIA där Farfar tog hem segern.
Efter det beställdes mat.
Farfar bjöd hela klanen på mat och medans Barn och äldre åt Pizza valde min R Thaimat och jag...ha ha..sushi såklart.
Sedan bänkades alla i soffan. Det togs selfies. Farfar och R hade ett samtal om bilar. Lias var trött och Ted inväntade tv program.
Vi berättade om resan vi ska åka på under årets Sensommar och Lias längtar redan efter Bamse och Poolen.
Farmor och Farfar höll hand.
Jag och Min R avslutade kvällen i sängen med film, Nutella och en liten Busig Madison. Santos gick och lade sig på soffan för han ville nog sova. Ha ha ha! R somnade och jag spenderade några timmar med denna väldigt roliga underhållande lilla Flicka. Hon växlade med att kolla sig själv i spegeln. Busa med min tå och sova en skvätt med sin tass på mitt öga. Jag blundade en stund och när jag tittade upp så var jag studerad. Hennes lilla nos var några cm från min. Två intensiva kattögon tittade djupt på mig. Åh så ja. Kärlek är det minsta man kan säga om denna dagen. Det bästa. Både R och Santos är piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0